tisdag 3 januari 2012

Kan inte sova

Klockan är snart 5 på morgonen, får fortfarande ingen sömn.. NOT GOOD!
Har typ vänt om på dygnet totalt så får hoppas jag orkar mig upp i tid nästa måndag då skolan börjar igen, woupssi. Men det kommer ändå på ett  sätt bli kul att få komma tillbaka dit eftersom det är så längesen jag varit i skolan nu då vi haft Lia (praktik) 1 månad o sen jullov direkt efteråt! Under Lia jobbade jag vi Citymarket (en livsmedelsbutik för de som inte vet). Det var roligt i början men efter 2 veckors tid började det nog gå tungt framåt. Det jag fick göra var typ att plocka varor i hyllor, hjälpa kunder när de behövde hjälp & pricka av olika produkter från en lista som kommit in till butiken! Tycker dock det va synd att jag inte fick prova på kassan men det kanske var lika bra eftersom jag praktiserade där under värsta jul-handel stressen! :D
Men nu borde jag verkligen gå o lägga mig så jag orkar upp imorgon. Blev faktiskt lite trött av dehär skrivandet så Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar